Star gazetesinden Ahmet Kekeç’in bugün yayımlanan “Ne oldu hanımefendi?” başlıklı yazısı ilgili bir tek şunları söylemek istiyoruz:
“Böyle yazdım diye, bir televizyon kanalından aradılar, “Pınar Doğan canlı yayında sizinle tartışmak istiyor” dediler.”
Doğru degil; benim (Pınar) Kekeç ile canlı yayında tartışma talebim kesinlikle olmadı. Canlı yayına (NTV’deki Mirgün Cabas’ın programında) birlikte çıkmak için talepte bulunduğum tek kişi Alper Görmüş idi. Bunun dışında kimsenin adını vermedim. (Kekeç bunu teyit etmek isterse, programın yapımcısını arayabilir.)
“Gölcük Donanma Komutanlığı’nda yapılan aramada, Pınar Doğan hanımefendinin “imal edilmiş” dediği belgelerin “ıslak imzalı” asılları çıktı. Bunları kaç gündür çarşaf çarşaf okuyorsunuz gazetelerde…”
Doğru degil; 11 no.lu CD’nin icinden çıkan ve suç unsuru içeren “Balyoz belgelerinin” tek bir tanesinin bile ıslak imzalı asılı çıkmadı. (Kekeç gazeteci olarak bunu teyit etmek isterse, Gölcük’ten çıkan belgelerin içerik ve mahiyeti ile ilgili 43 tane klasörü Adliye’den temin edebilir.)
22 Ocak 2011 13:54
“imal edilmis dedigi belgelerin islak imzalilari cikti” diyor vatandas.
Bunu soyleyen ne gazeteci olabilir ne liberal ne de musluman. Cikan belgeler arasinda imal edilen belgelerin islak imzalilari falan yok. Goz gore gore yalan soyluyorlar. Cok ayip yaa.
22 Ocak 2011 14:12
Gölcük’te çıkan belgelerden sonra yandaş kalemler hep aynı lakırdıyı yapıyorlar. Şöyle:
“Ne oldu Pınar Hanım? Hani sahteydi belgeler? Bak işte gerçekliği ispatlandı! Hem de imzalı.”
İşte Kekeç de bu kervandaki yandaşlardan birisi. Yalan ve iftiraya dayalı subjektif bakış açısıyla yaşayan Kekeç gibiler kendilerini gazeteci zannediyorlar.
Kendileri tarihin kirli sayfalarında ‘yandaş yalancılar’ olarak yer alacaklardır.
22 Ocak 2011 14:32
Pinar Hanim ve Dani bey, “11 no.lu CD’nin icinden çıkan ve suç unsuru içeren “Balyoz belgelerinin” tek bir tanesinin bile ıslak imzalı asılı çıkmadı” diye duzeltme yapmissiniz. Buyurun sadece 11 No’lu CD içerisinde yer alan “Bursa İli Ve İlçelerinde Mülki Amir Ve Belediye Başkanları.Doc” adli belgenin Islak imzali orjinal:http://twitpic.com/3sa75z
22 Ocak 2011 15:19
Ahmet Bey
O çizelge ıslak imzalı gözüküyor.
Ama o belge neyin nesi kimin fesi belli değil ama Balyozun bir parçası değil. (bunu tam olarak anlamanız için balyoz plan ve eklerinde kullanılan formatı görmeniz gerek)
Islak imzadan kasıt askeriyeden çalınan (jandarmanın belgesi donanmada olamaz) yasal belgeler değil, (yasal değilse ayrı bir dava konusu olur) Balyoz Darbe Planının ıslak imzalalı bir parçasıdır.
Suç CD leri ile birlikte bol askeri yazışma çıkması olayı sorgulamadan sonuca varanları aldatmak (bkz. sazan balığı) için yapılan çok güzel hareketler bunlar. Yani geçek askeri belgeler sahte word dokumanlarını gerçekmiş göstermede aksesuar olarak kullanılıyor. Tabiki kapsam itibarı ile uyum sağlayabilecek gerçek evraklar seçiliyor.
Sonuç: O evrak Balyozun bir parçası değil, Jandarmanın (yasalara uygun olup-olmaması iceleme konusudur) rutin raporlarından olması gerekir.
22 Ocak 2011 15:32
Islak imzadan kasıt askeriyeden çalınan (jandarmanın belgesi donanmada olamaz) yasal belgeler değil, (yasal değilse ayrı bir dava konusu olur) Balyoz Darbe Planının ıslak imzalalı bir parçasıdır.
Ben de tam bunu dusunuyordum Emin bey. Biraz beklese idim yorum yazmadan, hiyorum yazmama gerek kalmayacakmis.
22 Ocak 2011 15:28
Bilmedigim icin soruyorum, bu belge PD ve DR’in alintiladiginiz cumlede bahsettikleri turden ‘suc unsuru’ iceren ve dava icin delil olan bir belge midir? Fislenmis insanlarin fislerinin ozeti gibi duruyor. Bu insanlara isnad edilen suclarin icinde bu var mi? Biraz aradim baktim orada imzasi olan subay hakikaten sanikmis ve galiba bunlarin rutin istihbarat isleri oldugunu soylemis. Illegal ve bu davanin konusu mudur bu fisleme? Oyle ise blog girdisinin duzeltilmesi lazim herhalde.
Herneyse, Samanyolu Haber burada bazi yorumculardan da duydugumuz yeniden tutuklama istegini de icine katarak bu belgeyi haber yapmis: http://www.samanyoluhaber.com/h_497381_balyoz-belgenin-asli-donanmada-cikti.html
22 Ocak 2011 15:52
Samanyolunda bir adım daha ileri gidilmiş bu geçek belge word olarak tekrar yazılmış ve 11 no.lu CD den çıktığı söylenmiş.
Pınar hanım 11 no.lu CD de böyle birşey yok diyor. Var diyenin dava ek şu klasörünün şu sayfasında diyerek iddiasını ispatlaması gerek. Ama içeriğe bakarsak bu üretilen darbe planına uyumlu değil. Çünkü AKP,irtica karşıtı söylemler ve Zaman gazetesi okur, mesai içinde namaz kılar vb açıklamalar olmalı.
22 Ocak 2011 16:12
O belgelerde ‘garibanin yaninda yer alir’ gibi cumleler de var. Bir gun hepimiz fislerimize baksak acaba neler goruruz (buralari okuyan gorevli arkadaslara hayirli mesailer ve diger iyi dileklerimi bu vesile ile sunuyorum). Jandarma bir takim insanlari da (siyasi goruslerinden bagimsiz olarak) ovmus orada.
22 Ocak 2011 15:34
Yaniliyorsunuz, bu belge 11 no. lu CD’deki hicbir belgenin orijinali degil. Bu konunun dogrusunu blogumuzda okuyabilirsiniz.
Diger konuda (Pinar Dogan’in sizle TV’de tartismak istedigi konusunda) yanlisinizi kabul ediyor musunuz?
22 Ocak 2011 14:48
Bu belgelerin fabrikasyon olduğunu ispat etmek için güneşi ortadan ikiye de ayırsanız onlar yine size inanmayacaklardır,çünkü onların gözleri,akılları ve kalpleri kıyamete kadar mühürlenmiştir…
22 Ocak 2011 16:30
11 No’lu CD içerisinde “Bursa İli Ve İlçelerinde Mülki Amir Ve Belediye Başkanları.Doc” ismiyle kayıtlı dijital belgenin orijinalinin altında, cuntanın sorgulama tim komutanı olarak görevlendirdiği Jandarma Yüzbaşı Yüksel Gürcan’ın imzası yer alıyor. 62 bürokratın isim isim, siyasî görüş ve genel tutumlarına yönelik bilgilerinin kaydedildiği doküman 3 sayfadan oluşuyor ve her sayfada 6 farklı kalemle atılmış paraflar bulunuyor. Dilerseniz arama kayıtlarında 12. video’dan belgenin bulunma anını da izleyebilirsiniz. http://zaman.com.tr/haber.do?haberno=1082608&title=sahte-oldugu-iddia-edilen-belgenin-asli-donanmada-cikti
“Yaniliyorsunuz, bu belge 11 no. lu CD’deki hicbir belgenin orijinali degil.” diyorsunuz. Ancak orjinalini görmek için bütün ek klasörleri iyi incelemenizi tavsiye edeceğim. Sizin görmemeniz olmadığı anlamına gelmez. Bütün klasörleri tek tek incelemeden kesin kanaat belirtmenin sizin gibi bir akademisyene uygun olmadığını düşünüyorum. 43. ek klasörden aynını görebilirsiniz. Dilerseniz her ikisinin kıyaslamasına burdan da bakabilirsiniz. http://www.samanyoluhaber.com/h_497381_balyoz-belgenin-asli-donanmada-cikti.html
22 Ocak 2011 19:22
Ahmet Kekeç önce“Böyle yazdım diye, bir televizyon kanalından aradılar, “Pınar Doğan canlı yayında sizinle tartışmak istiyor” dediler.” sözünün yalan olduğu Pınar hanımca söyleniyor. Sen önce bu yalanmı değil mi onu söyle sonra 2. maddeye geç.
22 Ocak 2011 19:57
O TV Ahmet beye oyle demis olabilir. Ahmet bey kendisine deneni naklediyordur belki? Pinar hanimin tam ne dedigini bilmesi mumkun degil ki? Pinar hanim da Ahmet beye ne dendigini bilemez. Zaten kendisinin oyle bir sey soylemedigini yazmis, Ahmet beye oyle denmedigini degil.